حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش: تقویت مراکز قرآنی، کمک به نشر قرآن در جامعه است سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد سردار سلامی: همه کشور‌های دنیا با جنگ ضعیف می‌شوند، اما جمهوری اسلامی ایران با جنگ‌قوی‌تر شد وزیر خارجه آمریکا در تل‌آویو: حالا وقت توافق است رئیسی در هیئت‌دولت بر فراهم‌کردن زمینه حضور هر‌چه‌گسترده‌‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس تأکید کرد وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی ویدئو | بخش‌هایی از هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب چین تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی را آغاز کرد کاهش ۲۶۷ میلیون دلاری کمک‌ها به نماینده سازمان ملل در فلسطین ترامپ بار دیگر اعضای ناتو را تهدید کرد نخست‌وزیر اوکراین از برنامه خرید ۳۰۰ هزار پهپاد جدید خبر داد یک مقام سازمان ملل حمله به رفح را «یک تراژدی غیرقابل وصف» دانست دبیرکل سازمان ملل دستور داد؛ درباره گور‌های جمعی در رفح تحقیق شود اسرائیل: حزب‌الله از مرز‌ها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم زلنسکی: انتظار داریم پس از پایان جنگ به عضویت ناتو درآییم گروسی به ایران می‌آید رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است + فیلم و تصاویر مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است
سرخط خبرها

دیدار دریادار ایرانی با فرماندهان نیروی دریایی و هوایی ارتش پاکستان+ عکس و جزئیات 

  • کد خبر: ۱۷۰۲۳۵
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
دیدار دریادار ایرانی با فرماندهان نیروی دریایی و هوایی ارتش پاکستان+ عکس و جزئیات 
فرمانده نیروی دریایی ارتش در سفر به پاکستان با فرمانده نیروی دریایی و فرمانده نیروهی هوایی ارتش این کشور دیدار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، نیروی دریایی پاکستان در اسلام‌آباد اعلام کرد که امیر دریادار شهرام ایرانی به همراه هیات بلندپایه نظامی ایران با حضور در مقر فرماندهی نیروی دریایی از سوی دریابد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی پاکستان مورد استقبال قرار گرفت.

در بیانیه‌ای در این زمینه آمده است: فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران از یگان نیروی دریایی پاکستان در مقر فرماندهی سان دید و سپس همراه همتای پاکستانی خود با مسئولان ستاد کل نیروی دریایی پاکستان دیدار کرد.

دیدار دریادار ایرانی با فرماندهان نیروی دریایی و هوایی ارتش پاکستان+ عکس و جزئیات 

فرماندهان نیروی دریایی ارتش ایران و پاکستان در نشست دوجانبه حضور یافتند و سپس دیدار در سطح هیات‌های بلندپایه برگزار شد.

فرمانده نیروی دریایی پاکستان، امیر دریادار ایرانی و اعضای هیات نظامی جمهوری اسلامی ایران را در جریان فعالیت‌های حرفه‌ای نیرو‌های خود در تامین امنیت دریایی و همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه قرار داد.

طرفین طیف وسیعی از روابط دوجانبه ایران و پاکستان در حوزه‌های دریایی، دفاعی، آموزشی از جمله تبادل هیئت‌های نیروی دریایی دو کشور را بررسی کردند.

روابط‌عمومی نیروی دریایی پاکستان اعلام کرد که سفر امیر دریادار ایرانی به پاکستان گامی مهم در راستای تقویت همکاری‌ها میان نیرو‌های دریایی دو کشور است.

دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با حضور در مقر فرماندهی نیروی هوایی این کشور در اسلام‌آباد با ارتشبد خلبان ظهیر احمد بابر دیدار کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران و فرمانده نیروی هوایی پاکستان در این دیدار بر اهمیت روابط دوجانبه به‌ویژه گسترش همکاری‌های نظامی، آموزشی و صنعت هوانوردی تاکید کردند.

دیدار دریادار ایرانی با فرماندهان نیروی دریایی و هوایی ارتش پاکستان+ عکس و جزئیات 

نیروی هوایی پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: دیدار فرمانده نیروی هوایی پاکستان و فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران، گواه دوستی ریشه‌دار و تعهد تزلزل ناپذیر دو ملت برای تلاش برای ایجاد منطقه‌ای آرام و با ثبات است.

در این بیانیه آمده است: ارتشبد خلبان احمد بابر تاکید کرد که پیشرفت در حوزه فضایی، جنگ الکترونیک، فناوری‌های سایبری و تخصص در حوزه هوش مصنوعی بر محیط سنتی امنیت ملی تأثیر عمیقی گذاشته است.

وی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در جریان پروژه‌های مختلف در دست اقدام نیروی هوایی پاکستان با تمرکز ویژه بر نوسازی و توسعه توانمندی‌های بومی قرار داد.

فرمانده نیروی هوایی پاکستان همچنین تاکید کرد: پاکستان و ایران از پیوند‌های دیرینه مذهبی، فرهنگی و تاریخی برخوردارند که این پیوند‌ها از طریق روابط مستحکم بین دو کشور تجلی یافته است.

روابط‌عمومی نیروی هوایی پاکستان با استناد به اظهارات امیر دریادار ایرانی گفت: فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران از حرفه‌ای بودن کارکنان و پیشرفت استثنایی نیروی هوایی پاکستان در مسیر نوسازی قدردانی کرد.

وی همچنین از تلاش‌های مستمر پاکستان برای ثبات منطقه قدردانی کرد و بر بهبود بیشتر روابط نظامی به نظامی به ویژه در حوزه عملیات، آموزش و صنعت هوانوردی تاکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->